25 augusti

Hmm... var ett tag sen nu, men kasnke dags att blogga lite ? :p

har väll hänt en massa, men katten e fortfarande borta :/ hoppas att han kommer tillbaka <3

sen har jag hittat mig världens underbaraste pojkvän <3 hihi ^^ Jonathan Olsson :) <3

e typ aströrr nu men men, ska sova strax, ska på utflykt i morron .. riktigt kul... elleR? efter det blir att vara med jojjan <3 och hämta ut körkortsböckerna, var på handledarutbildningen ikv, så nu e det nära, men känns som att det kommer gå bra faktiskt ;P bara man får börja nångång :P

ne, orkar seriöst inte skriva nå mer ! vet att jag e kass på att blogga, men vet ni ?? jag bryr mig inte x)


Kommentarer
Postat av: matilda

nu lungnar vi ner oss :) inte låta som en kaxig sak ^^ du kan visst blogg :)

2010-08-27 @ 08:32:17
URL: http://mmatildanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0