suuupernice :)

Tjosan :)

Drog ju till stallet och körde jako med kulan och mattinata :)Han sprang jättebra med tanke på hur underlaget var, fy faan säger jag bara !
Jag var lixom en lergubbe när jag kom tillbaka, ponnyn såg ungefär likadan ut.. bara å duscha han, tvätta selen, å spola vagnen... han sprang inte perfekt, men det begär jaginte av honom med det underlaget :)

Blir nog att köra han i morron innan travet om underlaget e lite bättre :) har ju stalldag, så blir nog att köra dirr efter att man har mockat :)

kom hem å duschade eftersom man kände sig aaaaningen smutsig...
Åt nån middag som jag aldrig ätit förut, men gott som faan var det :) vi åt köttfondue (och nej, man doppade inte köttet i choklad ;) ) utan man hade rått kött som man doppade i kokande olja, eller kokande buljong tills det var klart, sen till det åt man pommes pinnes (tror jag dom hette???) och chips och vanlig chipsdipp, låter typ mkt underligt, men var suuuuuupergott :D

sen fortsatte vi i fonduevärlden ;P och blev chokladfunde till efterrätt, med färsk ananas ,physalis,kiwi,apelsin,vindruvor och bananer ^^ MYK gott ^^ ahde både vit och mörk choklad att doppa i, riktigt tasty ^^
men kan lova att jag var gode mätt efter det ;P

nu har jag bara suttit här och trååkat hela kvällen, men ska sova typ nu, för ska ju upp typ halv 8 i morron :P



inte riktigt så lerig var jag idag, men det var då faan inte långt ifrån ;P ibland älskar jag trav ;P



pusssss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0