jahapp

Hejsan.
var med mina underbara tjejer igårkväll, och dom fick mig att må mkt bättre ! Vi såg Wallander-Skytten, var faktiskt rätt bra.
Sen sov jag hos rebecka, snackade om allt och inget igårkväll, mkt trevligt ^^ tänkte på heeeelt andra saker då, och det e bra.. mycket bra..

Kommer bli svårt som faan att komma tillbaka nu, allt går lixom bara åt fel håll hela tiden, det enda som håller igång mig nu e hästarna som går skitbra .. men resten av mitt liv hade man ju kunnat skita i, blir så less på att inget fungerar för mig, trodde det höll på att bli bättre, men sen föll jag tillbaka igen, så bara att börja om igen. undra hur många gånger till jag pallar det ?

Men håller fast vid det jag har sagt tidigare, hösten 2009 och våren 2010 kan jag bara radera ur mitt minne, inget av det jag vill komma ihåg sen..
Undra hur länge det dröjer innan jag mår bra igen ? De känns då väldigt avlägset nu iaf.

Jag vet att jag tjatar och klagar stup i kvarten, men det e lixom det som är mitt liv för tillfället, inget i mitt liv.

Vill bara lägga mig i ide och ligga där tills nån som tycker om mig som den jag är kommer och hämtar mig..

Ne, nu blire att gå och tröstäta, kommer ju bli pank bara för att jag köper en massa saker som jag kan tröstäta hela tiden..


Kommentarer
Postat av: Annelie

Vännen då...! kram på dig!



kan du inte vara smakråd åt mig? kolla in pulsklockan jag funderar på att köpa - är sugen! http://thebestday.blogg.se/2010/april/im-in-love.html



kram igen!

2010-04-08 @ 15:24:51
Postat av: Annelie

You wish! ;) Nedu, sök sommarjobb så du får tjäna lite egna pengar! Det är det som är det bästa med att tjäna egna pengar - att man kan köpa just det man vill med gott samvete :D

2010-04-08 @ 19:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0