hahah ;D

tjosan ;P

haha gårdagen var klockren kan jag lova ;P hehe
drog till sanna på kvällen,  chillade där ett tag innan vi gick in till stan och satt i olika busskurer xD hahaha  vi var GRYMT nära på att hoppa på bussen till luleå bara för att lixom, men då vet det nån som sa att det typ inte gick nån nattbuss hem, så vi sket i det i sista sekund xD hahaha

Vi drog till nån fredrik då och typ chillade med amanda , lollo och några till  :P
var riktigt roligt där kan jag loova :D haha vissa saker var ju extar kul ;P och sanna vet vad jag menar ;P hehe

sen GICK vi in till stan ioch igenom stan och träffade gurra och nå fler, sen GICK vi till sanna från stan, och vi GICK till stan från sanna innan oxå, med andra ord gick vi en massa igår :P men det var nice :P

satte på nån film hos sanna, men såg inte allt för mkt av den, utan vi typ pratade en massa ist, och precis när det skulle hända nå i filmen som  tydligen var sorgligt la filmen av, man såg bara 2 bilar som krockade, sen dog den :/ jaja, vi låg å pratade till 4 typ ??;P haha sannas FETSMILE avslöjade en massa ;P har en massa bilder men jag ska faktiskt vara snäll och inte lägga ut dom ;P hehe ^^

haha och nu ska sanna tydligen ta livet av sig ;P hehehehehe ^^

men nu blire att duscha och fixa sig, sen fara till mormor å morfar å fika, sen påskmiddag med familjen  :)
sen typ vara med joonas ^^ får se vad kvällen har att bjuuda på :P

skriver kasnke mer ikv ;P beror på ;p

Sanna :D<3


Amanda och sanna ;P


Jag å sanna <3 <3 å lisa såklart, men hon var inte med då :P


Amanda å lollo ;D


Snodde från sanna (a) jag = MUPP sanna= HEEET !! :D <3


pusssssssssssssss ;*

Kommentarer
Postat av: sannaa

asså fyfaan, FYFAAN!! haha jodu jag vet vilka saker som var klockrena ;);););) har saker att berätta för dig sen om det! mitt suicide-mission failade x( fetsmile avsjölar vad!? vaddå avslöjar !! ge dig kvinna ;) HAHA

2010-04-03 @ 15:26:35
URL: http://indeeed.blogg.se/
Postat av: sannaa

and btw, inte "HEET" utan mupp med failat serious face!!! xD

2010-04-03 @ 15:27:02
URL: http://indeeed.blogg.se/
Postat av: sannaa

sääkert fint XD

2010-04-03 @ 16:58:27
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0