glaaaaad :')

Hejsan !

Nu har verkligen en dröm gått i uppfyllelse ! Findus, katten som kommer hit då och då är nu min, Och även Cazper, den svarta som oxå hälsat på ibland är nu oxå min :) ägarna kunde tyvärr inte ha kvar dom, så då löste det sig så att vi kunde ta båda :')
Och jag e verkligen glad över det, känns verkligen uuuunderbart !
Vet egentligen inte vad jag ska skriva mer, för nu e allt bra :)

Eller ja, det var väll att överdriva, men det är ändå bättre nu :)

Engelskaredovisningen gitt åt helvete, och jag och sanna har små planer om hur vi ska göra, men vi får väll se hur det blir med det ;)

men men, nu ska jag sova :) får se hur katterna är inatt, vi har ju alltid släppt ut dom på kvällarna, så vi lär ju se, men findus har iaf invigt kattlådan, och det e bra ^^ och Cazper har varit oxå varit å grävt i den ^^

men nu ska jag sova :) godnatt :)



Kommentarer
Postat av: Annelie

Så fina!

2010-04-21 @ 10:47:42
Postat av: lene

världens finaste

2010-04-22 @ 21:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0