:'(

Hejsan

ja, vart ska jag börja, inget går väll som jag vill nu.. har ju sagt att hästarna e det enda som gått bra på senaste tiden, men nu sket det sig oxå, jako är halt . han har fått aggressiva bakterier i karleden som orsakar karledsinflammation med uppsvullen kota och senor :'( hästfolk fattar att det e illa :(
Så ingen start i umeå, men det gör mig inget alls, vill bara att allt ska bli bra igen ! var hos han idag, och då hade han fått en massa smärtstillande, men gick ut en sväng med han, för han måste stå inne nu i några dagar... stackarn.

Så var extremt nära att bryta ihop på skolan när jag fick veta att han var halt, men blev ändå lättad när det "bara" var i karleden , hade det suttit i själva benet hade jag typ dött, det hade inte blivit lätt då kan jag ju bara säga..
Så vet inte riktigt vad jag ska hitta för positiva saker i mitt liv nu faktiskt, men men...

Eller en KANSKE positiv sak är att Findus (katten som kommer hit ibland) kasnke kommer bli VÅRAN katt :') Då skulle jag bli lycklig ! För hans ägare skulle tydligen ge bort honom, så vi kasnke ska ta honom, bara att övertala pappa, vilket kan vara ett STORT problem, men jag hoppas verkligen att det går, det hade verkligen varit underbart ! Då hade jag faktiskt blivit lycklig för första gången på länge !

men nu ska jag sluta klaga å sova, godnatt


looove you !! <3




Hoppas ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0