:)

Hejsan ^^

Gick ju upp tidigt idag, lite stolt faktiskt :P kvart över 7 var jag uppe ^^ men skulle ju till stallet och köra underbara ponnyn <3 och han e verkligen underbar ! gick definitivt under rekordet :) hur mkt kan jag dock inte säga eftersom jag inte hade nå tidtagarur ^^
Men känns verkligen som att det kommer gå bra iår ^^
Övertalade pappa om umeå oxå (y) så nu blire nog att fara dit :D Du skulle vara suuuuperkul :P

när jag kom hem gjorde jag inte ett skit :P satt bara och slöa och nu väntar man på att matilda ska komma ^^ grymt längesen jag var med henne :P


I just wanna be happy...

Kommentarer
Postat av: Annelie

"Övertalade pappa" - hur är det med mamma då? ;) Är hon övertalad :P?

2010-04-09 @ 19:18:42
Postat av: sannaa

hahaha nää, varför tror du vi fick på det så lätt ;)

2010-04-11 @ 20:54:03
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0