..

hejsan..

Idag har jag gjort.... ingenting..

bara suttit vid datorn typ sen jag kom hem från rebecka, eller har fixat min dress, elelr ringde och kollade om den var ledig, och med en liten redigering så funkade det, så nu blire att skicka in den nya registreringen och sen beställa dressen :) längtar typ tills den kommer, måste köpa lite saker och rengöra selen innan allt e bra ;)

vi funderade på att hitta på nå ikv alla tjejerna, men det slutade med att alla ville sitta hemma å göra igenting typ :P haha men men, e snart uppe i 300 kg iaf, vet inte om jag skrev det i förra inlägget, men jag ska iaf sitta inne på mitt rum och trycka i mig fet mat tills jag väger 300 kg och inte kan ta mig ut genom dörren ! (y) så mycket bryr jag mig om mitt liv för tillfället... haha men 2 omgångar chokladmoussetårta + att vara stillasittande hela dagen gör att jag e på god väg ;D

Jag skulle behöva gå och duscha nu oxå, men det orkar jag inte, det kändes alldelens för jobbigt, det får bli i morron ist..

Och i morron ska jag typ köra banjobb med ponnyn :) hoppas att det går bra bara :)

typ så kommer den bli :)





Hon försökte dränka sina sorger, men efter ett tag lärde e sig simma.

Kommentarer
Postat av: Kicko

Om du tror att du kommer kunna kravla dig i sulkyn, och att Jako ska orka dra dig, när du kommit upp i 300 kg så är jag ledsen att göra dig besviken. MEN det kommer inte att funka.... sorry. Tänk om :)

2010-04-08 @ 22:18:40
Postat av: Annelie

Snygg dress!Men vad är det som står uppe på axlarna? kram!

2010-04-09 @ 08:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0