6 april

Hejsan !

drog igårkväll till rebecka och var där med henne, katt, å sanna ^^ käkade lite kladdkaka pch typ snackade :P
sen drog jag,katt å sanna vidare till katt å käkade tårta :P haha
stannade inte så länge där utan jag och sanna gick till henne och sår "Borat" sjukt säger jag bara.. haha
sov där. Mamma hämtade mig vid 2 så for dirr till stallet då, men fick sitta å vänta till 4 (?!) på alex och ida.. jobbigt, men det avr värt det, körde intervaller med Mattinata och Kulan , och säger bara det, FY FAAN VILKEN HÄST !! han e helt jävla underbar !!!
Blire redigt taggad på tävling när jag kör honom kan jag lova !
Men blir nog att köra han med boots bak tror jag, för han e ganska lätt bak, hoppas lite då och då, men det ska vi försöka fixa :)
Ska ringa imorron oxåå och kolla om dressen och det :) vill ju få det gjort nu :)
haha , kan ju bara säga att det var redigt lerigt ute idag... ställde in hästen med selen på i duschen och duschade allt, för det var lixom tjocka lager lera på allt xD hever upp en bild på hur jag såg ut ;)

Satt och tittade på lite proppar för ett tag sen, blir verkligen tävlingssugen när jag ser vilka bra lopp han hade haft nu :P men lite mer träning ska han få innan vi startar :P men taggar som satan till första starten :D:D

kom iaf hem vid 7 med en pizza, mkt gott kan jag lova!! lixom ätit 2 rostade mackor på hela dagen, så var gode hungrig :P

sen blev det skumbad med ansiktsmask, och nu har jag bara chillat på !! mycket niice ^^

Men nu e jag trött som faan, :) så ska sova imen måste ställa klockan ,för ska åka till stallet i morron när pappa e hemma på lunch, och han åker hemifrån typ halv 1, så måste upp ganska tidigt...


Så jävla underbar du är <33




HAHA som sagt, det var LERIGT !! och dissa hur jag ser ut xD hehe





pussssssss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0