28 april

Hejsan !

Hade engelska nationella på morronen, gick faktiskt hyffsat bra, så lär få G på det iaf, och det e ju bra.. snackade ju med helena när vi gjorde redovisningen och hon sa ju att jag BARA fick ha 1 IG på nationella, annars skulle jag inte få G typ... Och hittils tror jag att jag har lyckats få g.. Hade varit jävligt kul om jag fick bättre än g, men risken e ju inte allt  för stor för det, men men .

Sen hade vi samhälls, chill lektion, dock blire att jobba hemma, men det gör inget :)

Och efter det fick vi veta att vi inte hade någon svenska, ganska underbart ?! så drog hem vid 1 och bara chillade till typ 3 då jag somnade, sov till halv 6, gode skönt kan jag lova, gjorde middag sen och nu blire att läsa en bok, en svenskauppgift vi har, valde att ta " Pojken som kallades Det " Ganska hemsk bok måste jag erkänna, läste den när jag var mindre, men tänkte att ajg skulle läsa den igen nu när man e äldre och förstår saker bättre. Den e inte alls tjock, men det finns ju en uppföljare till den sen oxå, " Pojken som inte fanns " så blir att läsa den oxå.
Skulle ju ha varit på travkurs ikv, men måste verkligen läsa den där boken nu, om jag inte kommer ihåg helt fel skulle den vara utläst i morron, och i så fall ligger jag risit till, men tror ärligt at om jag läser nu så kanske jag hinner läsa ut den :) här så lätt för att fastna i böcker när jag väl har börjat läsa , vilket kanske e tur ibland ? :P

sen får vi se hur planerna för helgen blir, amanda ligger på akuten och det e inte nice !! så vet inte riktigt hure blir. vart vi ska vara och så, men det löser sig, hoppas jag...


word..



Nog längtar man tills det kommer fler rosetter dit alltid <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0