24 april

Hejsan :)

sorry för den kassa updateringen , men har glömt  skriva :P
me har inte hänt allt för mkt tror jag :) var på filmkväll igår med girlsen och såg harry potter xD haha , somnade dock under filmen och vaknade av att lisa nöp mig -.- xD så drog hem när den var slut xD hehe dom andra såg en wallanderfilm oxå, men skulle bara ha somnat så var ingen ide att jag skulle ha stannat xD hehe
sov i typ 12 timmar och det var gode skönt kan jag lova !!

Nu blire duscha och fixa sig, sen stan med kittycat och lisa :)
Får se vad som händer ikv :)

Klippt klorna idag på cazper oxå, var välbehövligt ^^ gick jättebra, kunde göra det utan hjälp, han låg helt still ^^ duktiga kisse :)

hör av er om det händer nå ikv ! 073-5468346 !!




lately i'm been hard to reach

I've been to long on my own

Ewerybody has a privat world

where they can be alone...

Are you calling me, are you trying to get trough

Are you reaching out for me, as I'm reaching out for you

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0