2 april

Tjooosan

igår var jag hos katt och såg new moon :D riktigt bra den är asså ^^
pratade gjorde vi oxå, om en massa saker :)
for hem vid halv 12 och var trött så jag gick och la mig, men kunde jag sova  på hela natten ?? nae, inte det, har typ inte sovit nå alls... illa. . . gick upp 9 (!!!!!) bara för att jag inte kunde sova..
Och inte har jag gjort nå idag.. ne, har bara suttit hemma och degat hela dagen, eller tog en lååångdusch och sen ansiktsmask och lite sånt, men annars har jag inte gjort ett skiiit...

Men nu blire snart att dra till sanna och hitta på nå :P blir roligare än att sitta här själv hela kvällen ^^

händer det nå kul i stan kan ni ju riiinga ?? :D  073-5468346 :D



pussssssssssssss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0