13 april

Hejsan.

Ja, sorry för den extremt kassa uppdateringen, men jag har verkligen inte orkat/ haft lust att blogga nu.. För finns egentligen ingenting att skriva om, ska försöka skona er från alla klagomål och allt sånt, men svårt när det bara e  dåliga saker som händer hela tiden..

Och inte blire nå bättre heller. for ut å sprang idag, eller sprang inge långt bara 1 km typ, sen kände jag att jag höll på att få skavsår, så gick resten, var dessutom lättare att tänka då, jag tänkte på allt, verkligen allt som hänt sen fredagen innan höstlovet.. för det var då allt började, sen efter det har allt bara gått åt h-vete. men har dragit det så många gånger så ingen ide att göra det, men jag tänkte på när jag var ute var typ är det något fel på mig ? Varför mig? Varför nu? Har jag gjort något fel ? VAD ÄR FELET?! Det var väll den största frågan som cirkulerade i mitt huvud under min promenad.

Jag e bara så fruktansvärt less på allt ! Ska snacka med nå lärare imorron, pallar inte allt, det går inte, jag kan inte.

Hade dåliga funderingar under min promenad oxå, men ska inte skriva det här.. det skulle inte bli bättre då ..

.. nu gråter man oxå,lyckat, och vad faan e det för ide med det  ? inte vet jag varför heller, men vad ska man göra åt det ?!

ska sova nu.

Get through each day wonderin' will this never end, Is it always gonna be this way?


Kommentarer
Postat av: marielle

puss på dig gumman, och många kramar! :)<3

2010-04-14 @ 00:16:05
URL: http://mmariellesandqvist.bloggplatsen.se
Postat av: Annelie

Vad bra att du har börjat springa lite iaf! Kramar kramar på din syster!

2010-04-14 @ 07:12:27
Postat av: matilda

finns om du vill prata de vet du <3

2010-04-14 @ 15:02:48
URL: http://mmatildanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0